Пратиоци

субота, 16. мај 2015.

Mint Make up 1#


 Zdravo...

Odlucila sam danas napraviti jedan make up. U pitanju je Mint make up. Meni se veoma dopada. Stvarno sam zadovoljna kako izgleda. Pa...pogledajte.


Dodajte senku mint boje kao sto je prikazano na slici.


U ugao stavite jos malo za nijansu tamnije senke. Napravite blagi prelaz iz boje u boju.


Dodajte jos malo braon senke i napravite prelaze.


Stavite malo bele olovke u ugao oka.



Dodajte crnu maskaru i ajlajner.


Po zelji mozete dodati rumenilo. Izabrala sam nezno rumenilo svetlo braon boje.


Za kraj namazala sam ruz boje breskve sa dodatkom sjaja.


Uz StarDesign usne,obrve i kosu ovaj izgled lutke je potpun. Po zelji mozete dodati nakit.


Da li vam se dopada make up?

Komentarisite♥♥♥

-Tina

Нема коментара:

Постави коментар