Пратиоци

недеља, 17. мај 2015.

Purple lips make up #2


Zdravo...

Kao sto vidite ovo je drugi Stardoll make up. Odabrala sam ljubicasti. Nadam se da vam se dopada.


Kao sto je prikazano na slici stavite svetlo ljubicastu senku.

Dodajte za nijansu tamnije senke i napravite prelaze. To isto uradite i sa crnom senkom.



Dodajte maskaru.


Izabrala sam nezno rumenilo rozikaste boje.



I za kraj dodajte jarko ljubicasti karmin na usta. Karmin treba vise liciti na plavi nego na pink.



Dodala sam StarDesign obrve,usta i kosu. Sada je ovaj make up potpun. Po zelji mozete dodati neki nakit.


Da li vam se dopada make up?

Komentarisite♥♥♥

-Tina

4 коментара:

  1. Makeup je dobar, pogotovo mi se sviđaju usta. *-* Možeš li mi molim te reći tko ih je dizajnirao? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru♥ Dizajnirala ih je sea123g i kostala su 60sd, neznam trenutnu cenu :).

      Избриши
  2. Makeup je okej :D Moja preporuka je da promenis boju slova,jer se ovako teze cita i oci me zabole.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala♥ Hvala ti na preporuci. Promenila sam, nadam se da ti se dopadaju :)

      Избриши