Пратиоци

петак, 15. мај 2015.

Nova Transform kolekcija



 Zdravo....♥

Na ovom blogu pisacu o Stardoll-u. Zelela sam da imam svoj blog o Stardoll-u i zbog toga sam otvorila ovaj blog.♥ 
Kao sto vidite iz naslova stigla je nova Transform kolekcija. U pitanju su osencena "lica". Na Stardoll-u dizajneri kosa prodaju napravljena osencena lica, a ona se sve cesce koriste. Zbog toga, je valjda Stardoll napravio novu kolekciju ovih lica. Iskreno i nisam bas zadovoljna kolekcijom, vise mi se svidjaju dizajnirana, no nema veze.





Takodje, dodali su u prodaju i sjaj za usta. Oznacen je belim kvadraticem. Kao i ocekivano nema nijedna stvar za sc. Siguro nista necu kupiti, ali sam ipak probala kako izgleda. Meni se licno ne dopada.



Da li vam se dopada kolekcija?

Komentarisite♥

-Tina

Нема коментара:

Постави коментар